خبرهای داغ:
در سال گذشته در بوئین زهرا انجام شد؛

  مشارکت ۳۲۰ میلیارد ریالی مردم بوئین زهرا در امور خیریه

 

مشارکت ۳۲۰ میلیارد ریالی مردم بوئین زهرا در امور خیریه
ابراهیمی از مشارکت ۳۲۰ میلیارد ریالی مردم بوئین زهرا در کمک به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۹۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

قزوین_ هادی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور خدوم و حامی محرومین آیت الله رئیسی و همراهان در سانحه هوایی بیان کرد : مردم خیر و نیکوکار بوئین زهرا بالغ بر ۹ میلیارد ریال صدقه به نیازمندان این شهر کمک نمودند که این مبالغ بین نیازمندان این شهرستان توزیع گردید.

وی افزود: در زمینه کمک های مبتنی بر نیاز، ۲۵ میلیارد ریال جمع آوری گردید که در جهت تامین لوازم ضروری زندگی، احداث و تعمیر مسکن، درمان، جهیزیه و سایر نیازهای خانواده های ولی نعمت هزینه گردید.

ابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر ۳۵۴ فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد بوئین زهرا قرار دارند که توسط ۱۷۸۹ حامی مورد حمایت قرار گرفته اند و حامیان ایتام در سال گذشته بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به حساب این فرزندان معنوی واریز نموده اند.

این مسوول عنوان کرد: در راستای واگذاری کار مردم به مردم ۱۳ مرکز نیکوکاری در بوئین زهرا ایجاد و مشغول به فعالیت هستند که در همه زمینه های حمایتی، مسکن، درمانی و غیره به خانواده های ولی نعمت خدمت رسانی می نمایند که در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۳۲ میلیارد ریال توسط مراکز نیکوکاری به نیازمندان بوئین زهرا مساعدت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوئین هرا خاطر نشان کرد: مردم خیر و نیکوکار می توانند کمکهای خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۴۹، کد دستوری #۰۲۸۵*۸۸۷۷* و سامانه اینترنتی www.emdad۳۳۸۰۸.ir کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند و حامیان گرامی با ورود به سایت ekram.emdad.ir حمایت از فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند.

 

 انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار